توماس اسپرت

فروش اقساطی کلیه تردمیل های باشگاهی و خانگی توماس (تردمیل استرانگ)

توماس اسپرت

فروش اقساطی کلیه تردمیل های باشگاهی و خانگی توماس (تردمیل استرانگ)

  • ۱
  • ۰
قطعا یکی از مهمترین دلایل انتخاب تردمیل برای ورزش کردن راحتی استفاده از تردمیل می باشد.
تردمیل این اجازه را به شما می دهد که در هر ساعت از شبانه روز، صبح زود، آخر شب و حتی در هوای برفی و بارانی، خیلی سرد یا خیلی گرم ورزش کنید. با تردمیل دیگر در ترافیک سنگین شهری وقت تان را برای رسیدن به باشگاه ورزشی هدر نمی‌دهید.
راحتی استفاده از این وسیله ورزشی برای خانم ها نیز یکی از نکات مثبت می باشد و خانم ها می توان بدون هیچ محدودیتی در منطل خود یک ورزش بسیار سالم را در هر ساعت از شبانه روز انجام دهند.
 
از دیگر فواید تردمیل این است که هنگام ورزش با تردمیل چه در منزل و چه در باشگاه، می‌توانید همزمان تلویزیون تماشاکنید، تلفنی با دوستانتان صحبت کنید و یا به موسیقی دلخواهتان گوش دهید.
 
در ادامه و در این بخش مقالات متعدد در خصوص فواید تردمیل می باشد که می توانید مطالعه کنید:

دستگاه تردمیل شما را قادر به پیاد روی و راه رفتن سریع، بدون ترک خانه می­سازد. مصرف انرژی در هنگام استفاده تردمیل نیز قابل مقایسه با گام برداشتن و راه رفتن سریع می­باشد.

5 نکته در هنگام تمرین با تردمیل

  1. همیشه تمرین خود را با سرعت پایین شروع فرمایید.
  2. هنگامی پاهای خود را بر روی نوار نقاله تردمیل قرار دهید که نوار نقاله ثابت یا با سرعت کم در حال حرکت باشد.
  3. تنها هنگامی که در شروع تمرین هستید از دسته های تردمیل استفاده نمایید. شما باید دسته های تردمیل پس از اینکه در حالت دویدن قرار گرفتید رها کنید در غیر اینصورت کالری کمتری از شما سوزانده می­شود و همچنین حرکت شما غیر طبیعی خواهد شد.
  4. هنگام استفاده از تردمیل تنها به جلو نگاه کنید و متمرکز سریع راه رفتن باشد. به اطراف خود نگاه نکنید. زمانی کگه به جلو نگاه نکردید در اینصورت ریسک بزرگی برای اینکه هنگام گام برداشتن از نوار نقاله خارج شوید و تعادل خود را از دست دهید، ایجاد کرده اید.
  5. همیشه هنگام استفاده از تردمیل کفش های مناسب گام برداشتن یا راه بپوشد حتی اگر از تردمیل هایی که مجهز به ضربه گیر های الاستیکی هستند، استفاده می نمایید.

فواید تردمیلفواید تردمیلفواید تردمیل

  • استفاده از تردمیل تحت تأثیر آب و هوا و شرایط جوی نخواهد بود. در اینصورت بدی آب هوا نمیتواند دلیلی برای ممناعت از تمرین شود!
  • میزان سختی تمرین کردن با تردمیل به راحتی قابل تنظیم است.
  • تردمیل دارای ضربه گیر است و سبب کرنش در مفاصل به اندازه ای که شما بر روی آسفالت می دوید، نخواهد شد.
  • میزان سختی تمرین در زمانی با تغییر میزان زاویه شیب دستگاه قابل تغییر خواهد بود.
  • نیازی به مسیر اختصاصی برای راه رفتن سریع نخواهید بود.

از دیگر فواید تردمیل ، دویدن آهسته بر روی آن است. پس از گرم کردن بدن و پیاده روی سریع بر روی تردمیل با یک افزایش جزئی سرعت ، شروع به دویدن کنید به این حالت دویدن آهسته می گویند.
یکی از راه های کاهش وزن با تردمیل ، دویدن آهسته بر روی آن است در این حالت فرد مدت زمان بیشتری را می دود و کالری و چربی بیشتری را از دست می دهد.
با دویدن آهسته روی تردمیل در واقع تمام ماهیچه های شما درگیر می شوند که این امر باعث تقویت ماهیچه ها و در نتیجه فشار کمتر به استخوان ها می شود. همچنین دویدن آهسته بر روی تردمیل باعث پایین آمدن کلسترول خون شده ، ذهن را آرام می کند و موجب خواب بهتر می شود.
لازم به ذکر است که دویدن تند موجب لاغری در افراد مبتدی نمی شود چون فرد سریعتر خسته شده و زمان استفاده فرد از تردمیل کمتر شده و چربی سوزی انجام نمی شود.

مضرات تردمیل

 

مضرات تردمیل

  • استفاده از تردمیل در مکان بسته ممکن است کسل کننده باشد.
  • دارای سر و صدای نسبتا بلند تا یکنواخت خواهد بود.
  • قادر به مطالعه هنگام استفاده از تردمیل نخواهید بود.
  • هنگام دویدن در معرض هوای تازه قرار نمی گیرید.

از جمله مضرات تردمیل می توان به بروز آسیب در ناحیه زانو ، ران ها ، مچ پا ، ساق پا و کمر ( برای کسانی که دیسک کمر دارند ) اشاره کرد. البته در صورتی که فرد به درستی از تردمیل استفاده کرده و نکات لازم را رعایت کند و با پزشک خود مشورت نماید ، به وجود آمدن این خطرات صفر می شود . نظر پزشک برای افراد بیمار بسیار مهم می باشد

اشتباهات متداول هنگام راه رفتن روی تردمیل

معیار کیفیت در تردمیل

  • موتور پر قدرت سبب دویدن با صدای کمتر و یکنواخت خواهد شد. نرخ توان یکنواخت موتور تعیین کننده خواهد شد.
  • اندازه سطح دویدن: سطح بزرکتر دویدن احتمال زمین خوردن و افتادن شما را کاهش می دهد و باعث ایجتد تمرین راحت تر شما خواهد شد.
  • ضربه گیری: استفاده از ضربه گیر در تردمیل نه تنها برای کسانی مشکلات کمر و زانو دارند مهم است بلکه برای دوندگان حرفه ای نیز دارای اهمیت است.
  • تنظیم شیب دستی یا برقی: تغییر شیب برقی این امکان را برای شما ایجاد می کند که شیب تردمیل را هنگام دویدن تنها با فشار دادن یک دکمه تغییر دهید. این قابلیت می تواند برای اهداف مختلف به کار برده شود.
  • قابلیت جمع شدن تردمیل: دستگاه تردمیل که قابل جمع شدن باشد، فضای کمتری را اشغال می کند.
  • بلندی صدا: بلندی صدای تردمیل هنگام دویدن برای تمرین کردن با مدت زملن طولانی بسیار مهم است.
  • کیفیت کارکرد، ثبات و پایداری تردمیل
  • برنامه های تمرینی: بدلیل اینکه ضربان قلب کنترل می شود بسیار مفید خواهد بود.

اگر شما تصمیم به خرید تردمیل خانگی دارید می توانید از بخش تردمیل های خانگی انواع تردمیل های موجود را همراه با جزئیات دقیق هریک مطالعه کنید و متناسب با نیاز خود یک تردمیل حرفه ای و با کیفیت را تهیه کنید. همچنین در صورتی که نیاز به مشاوره قبل از خرید جهت انتخاب تردمیل مورد نظر دارید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در روند انتخاب تجهیزات وزشی از جمله تردمیل شما را راهنمایی کنند.

توماس اسپرت نمایندگی تردمیل استرانگ در ایران

  • ۹۷/۱۰/۱۳
  • توماس اسپرت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی